Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

pralinka_rumova

7. 9. 2009 15:16
Tak tak,

čím jsme starší, tím máme menší odvahu mluvit na plná ústa. Děti si s tím starosti nedělají, nepřetvařují se, ať už je to obyčejný školák, nebo chytřejší politický glosátor, v tom věku to díkybohu neumí. Na druhou stranu - já s vyšším věkem (no, jak se to vezme, s vyšším, asi jako vy:-) si už taky moc neberu servítky, a když mne něco štve, tak to řeknu. Jen ta odvaha dělat to tak vždy nám schází...;-)

0 0
možnosti
S

sadlomaslo

7. 9. 2009 15:25
Re: Tak tak,

já poslední dobou si říkám,jestli to mám zapotřebí se přetvařovat a být zbytečně slušný - nazývám věci tak jak je vydím.Třeba se jednalo,že nám dva pejskové naší sousedky znečišťují chodbu......pořád nic.Až když jsem napsal na radnici,že máme posrané schody,tak to zabralo;-D

0 0
možnosti
A

Arth-

7. 9. 2009 15:10
Já s Vámi souhlasím, paní Lucie,

ale tu smršť vulgarismů Vám teda nepřeju.

Protože kde chybí argumenty - zbyvají jen decibely.

Takže tady bude hlučno!

Vosy typu madqwerta už se slétají... a to bude agresivního bzučení...  ale med žádnej. ;-)

0 0
možnosti
J

john.lgk

7. 9. 2009 15:18
Re: Já s Vámi souhlasím, paní Lucie,

A jeste Editi..., oni nikdy nechybeji u zadne diskuse proti CSSD. Kolik je odmena placeneho diskutera? Man rychly net a spoustu casu, ze bych si taky privydelal;-D

0 0
možnosti
JN

madqwert

7. 9. 2009 14:59
souhlasim, miki prevysuje myrka o dve hlavy

R^;-D

0 0
možnosti
S

sadlomaslo

7. 9. 2009 15:08
Re: souhlasim, miki prevysuje myrka o dve hlavy

kdes byl šmejde?Už jsem myslel,že vám dal puchejř volno...

0 0
možnosti

martin013

7. 9. 2009 14:53
Pravda

A ten, kdo mi bude bez kouska studu určovat, co je a není PRAVDA, není podle mě ani "zdravý" ani "dospělý". A to přesně děláte vy. Říct o něčem, že to je PRAVDA, ještě neznamená, že to pravda je. Zase taková autorita pro mě nejste.....

0 0
možnosti
T

tom1969

7. 9. 2009 14:52
miky to ví

Ale co Váš Mirek. Paní Talmanová nemohl by se už začít chovat jako dospělák? Bez urážky chová se jak mistr světa a pořád někoho uráží, když to není tak, jak chce. Jsem pravicově smýšlející člověk, ale nejsem si zcela jist jestli budu díky Vašemu Mirkovi volit ODS.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7657x

Seznam rubrik