Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

www.evlada.cz

8. 6. 2009 15:35
Proc montujete dohromady

jabka s hruskama..Blogy jsem cetl oba dva.. A kdyz si odkrojim ty modro oranzove plky na obou stranach vyjde mi z toho toto. Boruvkova rika: Jeste, ze ten Topolanek a jeho vlada je uz v hajzlu. Bejt ted jeste premier a sef EU tak ostuda je o to vedsi. S cimz se da souhlasit...A ja si jeste pridam. Kdyby pravicovej premier nebyl chudej jako kostelni mys, nemusel by si nechavat platit letadla od J&T,Rebicka nebo nocovat u nejvetsiho italskyho mafiana :).. Mohl by si to vse zaplatit sam a na dovolene si i pronajmout vlastni vilu s ochrankou atd... Jenze jelikoz pravice postavena na lidech co v zivote neco dokazou  a pak dou do politiky tu neexistuje. Mame tu dve hlavni strany chudaku , tluchubu , bejvalejch svazaku a komousu. ODS = CSSD a proto se podivuju , ze tu je nejakej souboj. Nahy fotky mne vubec nezajimaj.  

0 0
možnosti
W

www.evlada.cz

8. 6. 2009 15:35
Re: Proc montujete dohromady

Za 30 let az dnesni deti vyrostou neco dokazou, pudou do politiky a lidi si jich budou moci vazit, tak tu teprve bude pravice..ODS je stranou exnarudlejch teoretiku a deti strany tvrdici o sobe, ze maj nejaky knowhow bez praxe a penez. Tzn nevim na co si tu hrajete? :)

0 0
možnosti
LU

pidla

8. 6. 2009 15:28
Opravte si hrubku

pod svou fotografií, ať si alespoň mohu myslet, že mne reprezentují vzdělaní lidé.Rv

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

8. 6. 2009 16:09
Re: Opravte si hrubku

To jste nemusel... už jí hledá přes půl hodiny a furt ji s Mirkem nenašli ;-D

0 0
možnosti
BF

Jezzy

8. 6. 2009 15:18
BINGO !!!!

Bingo, pani Talmanova. R^...

Myslim, ze u pani Boruvkove ambice predbihaji intelekt...  8-o.  Jiz od pocatku jeji "kandidatury"...  Nejilustrativnejsi je jeji rozhovor pro CT24 - Interwiew 24, Kdo se chce podivat a trochu se zasmat (nebo vlastne zaplakat ;-(), muze si prohlednout zde:

http://www.ct24.cz/domaci/53453-boruvkova-chci-prosazovat-rozvoj-predskolni-pece/

0 0
možnosti

lsisec

8. 6. 2009 15:00
Tož máme pěkná těla . . .

Ta diskuze je opravdu  na úrovni. Paní Talmanová vyspurtovala  z pochybným arsenálem na obranu svého milce nebo že by už chotě - to teď nevím přesně.

Nicméně být na jejím místě řeknu: "ANO národe je to náš Mirek s gulama, podívejte se je to chlapák jak se patří. Paroubek by mu mohl závidět !!  Jsem já to šťastná žena !!"

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

8. 6. 2009 15:34
Re: Tož máme pěkná těla . . .

Je to fotomontáž,sám Topolánek to přiznal...

0 0
možnosti
U

uffesa

8. 6. 2009 14:17
Co dodat...

...snad jen, že takhle pěkný útěr jsem už dlouho nečetl. :-)

0 0
možnosti
VT

Kavka

8. 6. 2009 14:15
Slečno Talmanová

V úvodu Vás ujišťuji, že nejsem příznivcem sexy mozku ani paní Borůvkové, jen bych v této situaci - a je lhostejné, zda je penis M.T.  fotomontáž nebo  brutální zásah do soukromí na Vašem místě byla raději ticho jako pěna. Mně jako občana opravdu  velice uráží a vadí mi, že představitel mé země - byť na tzv. soukromé dovolené" takto pobíhá někde na návštěvě po zahradě mezi stejně neoděnými. Může si tak pobíhat jako Valach s gulama, ale rozhodně ne jako předseda vlády, který navíc používá na své výlety vládní letku placenou i z mých daní. Pokud do svého trapasu ještě zatahujete levicové spiknutí, jste trapní oba dva ještě víc, než jsem si myslela  - po zdvižených prostřednících, kopání do aut a strkanice s fotografy. A jestli jste takhle přihlouplá, tak Vám ten Mirek fakt patří.;-(

0 0
možnosti
UD

Ultra Daddy

8. 6. 2009 14:20
Re: Slečno Talmanová

Plně chápu, že Vám vadí platit politikům tyto kratochvíle z daní, ale fakt mi neni jasný co Vám vadí přímo na tom běhání nahatej po zahradě. Můžete mi to prosím vysvětlit, proč Vám to vadí?

0 0
možnosti
BZC

Bernard z Clairvaux

8. 6. 2009 14:14
Tak já bych pana Topolánka nehaněl

tímto splnil na 100% svou předvolební proklamaci, že je chlap s pořádnejma "gulama"...Forzza Ceca[>-]R^

0 0
možnosti
JK

babacek

8. 6. 2009 14:10
Talmanová

Super článek. R^

Obzvláště pak pasáž, že ví o jisté části těla Topolánka víc jak Borůvka.R^;-D

0 0
možnosti
B

by.drake

8. 6. 2009 13:56
Proč takto, milá Talmanová?

Je mi jedno, zda jsou ony fotografie fotomontáží. Ale chápu, že Vy musíte, či chcete, říkat, že ano, že jsou fotomontáží. Já nevidím nic špatného na tom, že se někde pohybuje nahatý chlap, tedy pokud neporušuje zákon, ať je to třeba premiér nebo expremiér. Madam z ČSSD se evidentně snaží svými slovy zalíbit Paroubkovi a stranickým špičkám a Vy jste na to, bohužel, reagovala svými slovy o fotomontáži... Jako partnerka onoho nahatýho chlapa jste zvolila cestu, cestu slov o fotomontáži, bohužel, nevěrohodnými, jen účelovými.

Hodně štěstí a síly a trochu víc sebevědomí, milá Talmanová.

0 0
možnosti

peterudes

8. 6. 2009 14:02
Re: Proč takto, milá Talmanová?

řekl bych, že paní Talmanová, opravdu dokáže odhadnout, zda-li jde o fotomontáž či nikoliv :-P. Ostatně celá tahle "aféra" je naprosto směšná. I kdyby tam na krásně lítal pan Topolánek v rouše Adamově, je nám do toho úplné ale úplné prd a přiživovat se na tom, či hůře moralizovat může jenom někdo, kdo na sebe chce nějak upozornit či se někomu zalíbit, či na tom nějak vydělat.

0 0
možnosti
VM

Si0

8. 6. 2009 13:54
(Ne)vážená Lucie Talmanová,

to, jak se prezentujete na veřejnosti, je do nebe volající nestoudnost, bez ohledu na nějaké fotky. Divím se, že máte ještě tu drzost chodit lidem na oči a navíc se ukazovat ve veřejném životě.

Z vaší bohorovnosti je mi špatně.

Jen tak pro doplnění, je mi úplně stejně špatně z toho, jak nestoudně se chová pan Topolánek, také bez ohledu na nějaké fotky. Stačí mi sledovat v přímém přenosu, jak to spolu táhnete. Rád bych tu Vaši aféru ze svého života vymazal. Žel, pokud se chci trochu zajímat o věci veřejné, tak se tomu nedá uniknout. V takových chvílích začínám litovat, že jste mými (byť nechtěnými) zástupci a že vůbec jsem občanem takového státu.

Tím spíše, že nejste jediní.

0 0
možnosti

peterudes

8. 6. 2009 13:57
Re: (Ne)vážená Lucie Talmanová,

umíte kromě plivání říci co vám konkrétně vadí?

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7657x

Seznam rubrik